-

svårt att hitta rätta orden, har försökt skrivit men vet inte vad jag ska skriva.
är helt tom känns det som. ingen sömn på hela natten heller.

jag har läst det du skrev igår kväll, flera gånger, tårarna rinner fortfarande när ska dom ta slut ?är så rädd att förlora dig vännen, låt mig inte göra det bara. ska alltid vara vid din sida, jag lovar.

somnade i två timmar fast jag egentligen skulle plugga, vaknade kollade rakt in i väggen i typ 30 minuter ? hah helt sjukt, har aldrig känt såhär förut. helt förvirrande.

nu ska jag försöka äta, plugga(orka?), tv, dator, musik och sova. godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: s teffy

men sanu, vad händer? <3

2009-12-09 @ 20:44:16
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/
Postat av: s teffy

om du vill prata om de finns jag :/ <3

2009-12-09 @ 21:22:14
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-12-10 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0