crazy lördag - finner inga ord.

tjingpling!
Jag sov lite för länge igår (lördag), skulle på gymnastik uppvisning vid ett jag vaknade en halvtimme innan jag skulle gå, så stress fixade mig eftersom direkt efter gymnastikuppvisningen (ni var skit duktiga allihopa!) blev det julbord. Jag hatar julbord, men Emma hade man ju med sig så hon livade upp stämningen, vi prata massa och spelade pingis. Sen var hällefors lucia tåg med också, duktiga och super fina flickor var det! :) min söta rebecka stod och skratta när hon kolla på mig och bet sig i läppen, hah. ♥

Jag och emma smet iväg från julbordet och mötte upp jimmy istället och drog till emma och kollade på filmer, sen blev det fest när resten av gänget kom hem (och nej jag drack ingenting). Fast jimmy och emma var tråkiga och bara kollade på film men jag sjöng singstar och dansade och hade aber kul. Fast sen börja mamma och jag bråka så jag tog mina saker och drog därifrån. Träffade världens sötaste tjej också, Sabina, det var emmas kusin. Vi pratade massa och hade skit kul! :) Kom väl hem någon gång runt 5 ? Däckade dirket med kläderna på i sängen + jackan på också. Vaknade runt 1 idag (söndag) och kollade mobilen, somnade om och vaknade sen vid 3. Duschade och sen kollat igenom bloggar, facebook och bilddagboken så nu ska jag plugga lite. Gramatik i engelska - jag hatar't.


enda bilden jag fick i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, om jag hade fått hade jag skrattat aber mycket, men då hade inte siv blivit glad :(

2009-12-13 @ 20:26:17
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0