en rubrik.

tjollahopp!
Gjorde sista provet idag innan lovet, skönt att ha läxor och sånt överstökat nu! Så imorgon har vi vanliga lektioner och på onsdag inga alls då är det bara turnering, julbord och julshow och på torsag lussekatter,pepparkakor och varm choklad som gäller, sen LOV! Fatta vad gött ? :) jag gillar't. Och min helg är planerad och den kommer bli bäst. ♥

Sen på måndag om exakt om en vecka så tar jag med mig min allra bästa Filippa till örebro för vi ska julshoppa och ha en ''tjejdag'' på stan och marieberg. Det kommer verkligen bli en toppen dag, kameran ska jag ta med mig då också. Börjar bli dåligt med bilder i bloggen känner jag.. Måste bättra mig :)

Nu blir det städning sen läsa bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0