.....

du finns kvar inom mej, det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som du aldrig våga satsa på. i mina ögon var du underbar helt klart bäst och när vi låg där i sängen, fan det kändes perfekt. hur kan det sluta såhär ? när jag vet att det finns chanser, så släpp mej inte nu och låt mej falla över kanten.

Du kom som en vind. du va som en prins. du försvann en dag och kommer aldrig att bli min.  såren läker med åren, det har dom gjort förut. du ska veta att jag saknar en bit och det är du.


Kommentarer
Postat av: fyfan=/

fyfan=/ DU vet vem jag är!

2009-12-24 @ 04:49:37
Postat av: alice

älskade, du vet att du kan ringa o prata när som helst! <3

2009-12-24 @ 11:45:35
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0