film&dans.

Det var säkert ett halvår sen jag såg step up - the streets (2:an) med Fanny och Filippa. Ingen tyckte den verkade bra men efter man sett den så tyckte alla den var skitbra! Älskade verkligen filmen. Sen nu när jag och mamma åkte till ullared i oktober vare va ? Iallafall så såg jag step up (1:an) och sa till mamma att jag ville ha den i julklapp och såklart fick jag de. Hela skivan var hackig och förstörd så beställde ju ny + att jag beställde 2:an också, 1 som jag inte sätt var slut ju.. Typiskt! Men nu har jag iallafall nyss kollat på step up - the streets, startade precis om den, hah är lite beroende.

Och de jag vill komma fram till är att jag saknar dansen så himla sjukt mycket. Jag vill kunna dansa som dom i filmen, okej visst de kommer aldrig bli så men iallafall. Jag vill börja dansa igen, nununu! Så efter jullovet är jag kanske tillbaka på dansgolvet igen, måste bara tänka igenom allt en gång till.

VÄRLDENS BÄSTA FILM ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0