jag är massa glad.

Jag bloggar fast jag sagt godnatt ? hah, jag har för tråkigt. Jag kollade på film sen blev de paus så stängde av ljudet på tv och satte mig och sjöng. Glömde helt bort filmen, så jag missade hela den. Men jag och rebecka har haft skitkul på msn. värsta läskigt när vi hade gjort samma sak, wikipedia och google - ja rebecka fattar! Tror aldrig att jag har skrattat så mycket för mig själv, tack sötaungjäkel för en bra fredags konservation på msn!

Förresten har jag berättat att jag filippa frida och rebecka ska åka in till bodaborg på lovet en hel dag! Helt sjukt bäst kommer dagen bli, massa skratt, blåmärken,minnen och ja allt :) ni brudar är mina och jag älskar er! ♥ 
Och påtal om att göra saker, på måndag ska jag och filippa till örebro och julhandla - ja i sista sekund som vanligt, efter längtad dag måste jag säga. GE MIG MÅNDAG NU! 

Nej nu fryser jag snart ihjäl så ska ta och krypa ner och kolla på en film sen vänta på att älskling kommer hit, mys! Hörs imorgon / Sanna ♥ 

jag råkade sudda ut halva namnen också, fint!
rebeckahautanen.blogg.se - hon skriver om händer!


Kommentarer
Postat av: marwa

heheh bilden om händerna ser lite lässkiig ut :P tycker inte du? <3

2009-12-19 @ 08:05:38
URL: http://marwafreshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0