kvällens.

hej på er!
Lucia direkt på morgonen i skolan, shit så fin Sofia var och jag är helt chokad över att hon inte skrattade. Trodde det eftersom hon skrattar åt ALLT! Och ni alla andra som var med, tärnorna och stjärngossarna var också fina såklart! Sen såg jag syskonens lucia tåg på dagiset, sött som tusan!

ååh sen fick jag reda på att jag skulle ha höjt mitt bildbetyg från G till VG men nej, pga av en viss person som gjorde så jag blev och må dåligt och inte orkade sköta skolan så lämnade jag inte in två arbeten så det blev bara G. Fast G är faktiskt det jag hoppades på att få iallafall så är lika nöjd med det.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på paradise hotel och sen äta något tror jag. Ikväll blir det antagligen idolfinalen hemma hos Desiree med familj och mamma, mys!
¨

väst - ullared
skärp - lindex
t-shirt - h&m

Kommentarer
Postat av: Jessica

sjukt fin!:D<3

2009-12-11 @ 18:15:20
URL: http://jessiiicasthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0