lyckad julafton ? inte direkt ..

åkte till mormor, klagomål o bråk blev det. sen satt jag och grät inne på toaletten (y' jaja.. tror iallafall att de löste sig till slut.

För övrigt så har dagen varit toppen, tack för alla julklappar. är super nöjd! speciellt med gitarren, jag som inte ens kan spela. men får väl försöka lära mig! Tog massa bilder också som kommer upp imorgon. Nu ska vi (mamma&jag) ner till Anna, mamma ska klippa sig, kanske jag också. Sen bär de av till annette och julmysar där, ska bli super kul!

och tack till alla vänner som ställer upp hela tiden, jag älskar er och ni vet vilka ni är! ♥

bjuder på två egobilder till !


Kommentarer
Postat av: nathalieh

tjena, snygg blogg.

planer för dagen? (:

2009-12-25 @ 12:46:38
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0