sista lektionsdagen!

Hej!
Fan vad tiden går snabbt, tyckte nyss att vi började skolaan efter att ha haft sommarlov men så är det inte. Utan nu har man gått en helt termin i 9:an och nu inväntas jullovet. Bara 1 ½ dag kvar kan man väl säga. Idag så hade vi ju först skridskor BAMBI PÅ HAL IS är jag iallafall, sen hade vi ingen matte, sen lekte vi lekar och kollade på film resten av lektionerna, engelskan var bäst tror jag! Mycket skratt och lite fusk  i slutet kanske, hah Jonas är klockren!

Nu laddas kamera batteriet för ska fota lite sen och funderar på att dra med mig kameran och försöka få lite bilder på julshowen och vollboll turneringen imorgon. Det är de enda vi har imorgon i skolan tror jag + att vi har sovmorgon - GREAT! Nu ska jag göra annat. :) / sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0