ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!

godkväll på er!
Äntligen har jag fått lugn och ro. Jag har hållt på att städat och gjort om i rummet sen klockan 4 till klockan 10. Nu är det iallafall super fint här inne och sjukt mysigt! Målade om några ramar och sen min byrå jag ska ha målat om i ett halv år ungefär. Sen flyttade jag tvn till ett annat bord och ställde upp lite mer ljus och bädda rent i sängen, dammade, damsög, rensade lådor och hela gardebroben. Snacka om att jag är helt slut.. 

Duschade för ett tag sen, har fortfarande färg på händerna sen jag målade om. Så just nu sitter jag och lyssnar på musik, läser bloggar och äter bullar som jag värmt i micron och mjölk. Sjukt gott! Efter det blir det och fixa till naglarna, de är inte direkt så färscha känner jag. Ni får se hur de blev innan jag går och lägger mig! :) Här är lite bilder från dagen iallafall. love ♥/ sanna


byrån

ramarna





Kommentarer
Postat av: aliceylitalo

Va duktig du är tjejen! :) <3



Sv. tack gumman, är skitdålig på o ta vatten bilder ju.. ;$ <3

2009-11-09 @ 07:26:30
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0