äntligen!!!!!!!

Hej på er!
Och ja, förlåt för jag inte skrev något igår, men låg med feber och så så jag hade inte lust. Men idag är jag på toppen humör efter att ha varit sjuk hela dagen. Bilderna gick äntligen att ladda upp(!!!!) Det var en bild som inte funka på något konstigt vänser, aja skitsamma. Nu ska jag iallafall gå ner och planera lite med mamma för att på natten till fredag åker jag mamma annette och simone ner till ullared! Inte för att jag har så mycket pengar men de behöver ju barnvakt till skitungen simone. :) och såklart så packar jag med mig båda mina kameror så bilder ska jag försöka ta iallafall. Hörs senare!


osminkade sanningen, som ni sett många gånger men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0