can't you be mine ?

Vilken kväll det har varit, värsta draget här hemma, verkligen! Eller inte alls, jag har legat i sängen och kollar på robinsson program på datorn, druckit upp min coca cola och sen lyssnat på min spotify spellista; Melissa Horn 4 gånger om. Kan snart alla låtar utan till, tro mig. Sen blev det ego kort, inget oväntat direkt. Bjuder på några här nedanför. Nu ska jag krypa ner i sängen och kanske se om jag hittar något mer program man kan kolla på, annars så tar jag fram hemkunskapsboken för den har jag glömt bort. Och jag vet att det har vart mycket bilder idag, men senare idag blir det nog fler, om den där studion byggs menar jag. Annars hörs vi senare idag efter jag sovit några timmar (klockan är efter 12 därav att det blir senare idag). Sovgott alla söta läsare!
p.s det är första advent nu, snart jul. Mysigt. ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeej sötnos!<3

2009-11-29 @ 10:26:07
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: alice

Fina du!



Sv. Ja gud så kul elelr hur hahaah! Not :D <3

2009-11-29 @ 11:48:14
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0