flåt, min fel för dålig uppdatering.

Hej!
Gårdagen; Gick ut i nån timma, snön kom också igår. Inte okej för jag hatar snö! Hatar, hatar, hatar. Ja ni fattar, sen var jag så frösen så la mig och kolla på film så hade ingen lust att blogga.

Idag; Mamma väckte mig, somnade såklart om så hann aldrig blogga. Sprang ner till salongen, fixade mitt hår, lunch runt 11 till 12 sen nopprade Anna mina ögonbryn. Tack! vi kom fram till att jag har en liten 'fläck' i ögonbrynet där det inte växer något hår, antagligen sen jag var med om en bilolycka och jag slog i huvudet. Det ser ju lite fult ut om man tänker på det, hah.

Och nu har jag bara suttit framför datorn och skrivit lite, redigerar gamla bilder, kollat på en film och nu kollar jag på singing bee. Hörs efter det! :) love ♥/sanna

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

sjukt fin äru :D

2009-11-06 @ 15:18:18
URL: http://jessiiicasthyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0