Godagens.

Godmorgon!
Igår så kanske några märkte att bloggen fick något konstig ryck ? Tror iallafall det fixade till sig sen som tur var. Igår kom ju också Filippa och Pontus hit. Mitt rum var städat innan men nu vet jag inte riktigt längre vad det ser ut som, en spotipp kanske ? Hah ja vi är lite crazy som sitter och kastar popcorn på varann och tar isär gosidjur. Vi åkte traktor till höjden också, fast inte ända upp det vågade vi inte. Sen hem runt 12 och kollade på Beck - Flickan i jordkällaren. Fast jag tror alla däckade så jag vaknade inatt av att dvdn slog ifrån och startade en kanal. Ujuj vilken kväll :)!

Nu ska jag och Filippa äta frukost sen ska jag till min prao, och pontus stackaren har redan börjat. Vi hörs när jag kommer hem sen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0