greys anatomy

Godkväll sötnosar.
Jag har precis räknat ut en sak, jag har pluggat 8 timmar på två dygn. Det brukar jag aldrig göra på en hel vecka annars, undra om jag har slagit i huvudet i måndags när jag sov.. Fast även att jag har pluggat de där 8 timmarna så förstår jag ändå inget av fysiken, jag måste typ vara allergiskt mot den..

Nu sitter jag iallafall och kollar på greys anatomy,kollar runt på bloggar och äter clementiner, mumma! Har sätt på massa olika bloggar att de har börjat satt upp julgardiner och börjat smått julpynta inför jul. Det är ju faktikst första advent på söndag så man kanske ska börja ta fram saker och göra det lite julmysigt ? Jag är inte en sån som tycker om julen iallafall, fast iår så känner jag helt tvärtom - jag vill ha jul nu. ♥




Kommentarer
Postat av: marcus

VAAAA!?!? Tycker du inte om julen!?!?! :OOO fy sanna :)

2009-11-25 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0