kärleksmums.

Hej på er!
Åhhhh, jag vill göra något fast vet inte vad och sen vet jag inte om jag orkar, fast jag vet egentligen massa saker jag vill göra, fota, baka super mycket, hitta på något crazy, gå på bio och sen shoppa. Nej jag vet inte, blabla.

En sak har jag lovat mamma iallafall, att baka kärleksmums. Det är gott, väldigt gott. Precis som tacosen jag åt nyss och nu tror jag att jag kanske ska ta och fota om jag kommer på något att fota. Kanske ta och bygga en fotostudio tillochmed? Ja, det kanske vore bra. Vi får se, en sak som jag egentligen måste är ju att plugga - hemkunskapsprov på måndag, fast kan ju alltid plugga lite senare idag.

Jag vet inte heller vad det har tagit åt mig, är bara allmänt glad/pigg och ja vet inte allt. Ni får stå ut med konstiga och röriga texter så är det bara. :)


gamla bilder, shit the same.



Kommentarer
Postat av: elin pettersson

ååååh! jag älskar de där bilderna på dig näru hoppar studsmatta ovanför^ :p

2009-11-28 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0