L O V E ?

En enda liten blick från dig så blir jag knäsvag, då borde du veta hur mycket jag är kär i dig eller hur ? Jag likom älskar dig super mega mycket. Du är den enda som får mig att bli varm i hela kroppen och röd om mina kinder. Du är den enda som kan få mina tårar att sluta rinna och istället bilda ett stort leende på mina läppar. Du är den enda som har ett tålamod med mig och den enda som ger mig all tid i hela världen. Du är den enda som stöttar mig när jag har det svårt och du är den enda som tar emot mig när jag faller. Du är mitt ljus i mörkret, mitt skydd om natten, min lycka, mitt liv, mitt allt. Du är den som betyder mer än livet. Den enda som lyssnar och förstår mig. Allt jag behöver är dig och din underbara närhet, dina kramar, dina kyssar och sen din hand i min. Jag vill vara med dig i dagar, månader och år, jag ska aldrig lämna dig ensam. Du är ju den enda för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0