packning - klar (x)

Bra, då var den färdig och nu ska jag bara platta håret och fixa naglarna sen slänga mig framför tvn och sova tills vi ska åka runt 2-3 inatt. (och nej jag vet att jag inte kommer kunna sova men vi kan alltid låtsas. Och sen kommer jag inte orka blogga något mer ikväll.) Ska fixa så jag kan mobilblogga från mammas mobil någon gång också för att jag har ju inga pengar på min mobil såklart. Men om jag inte mobilbloggar något så får vi helt enkelt höras på lördag kväll eller på söndag! Ha en bra helg nu allihopa! :)


kofta-ginatricot
leggings-ellos
väska-?

Kommentarer
Postat av: filipppppa

väska från wedins accesoarer :D

2009-11-19 @ 20:50:34
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0