sammanfattning ?

hellu.
Har varit med Filippa och pontus HELA lov veckan, sov inte hemma på 5-6 dagar tror jag. pust. kul har vi haft och vad har vi gjort då ? Ehm, filippa och jag drog till örebro en dag och shoppade loss, massa filmkvällar har det varit, sen har vi varit på ett lan och sen bara chillat ungefär. Perfekt för min del iaf.

Och imorgon börjar skolan tänkte jag skriva, men kom på att jag har faktiskt prao i två veckor och jag ska jobba hos grannen Anna som äger en frisörsalong. Så kommer jobba mellan 10 och halv 4 varje dag. Så kan uppdatera innan jag cyklar ner och sen när jag kommer hem och några gånger under kvällen (på morgonen om jag kommer upp i tid nämligen). Ska nämligen försöka få upp blogginspirationen igen, har tappat bort den totalt. Inte okej.

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och kolla på brottskod försvunnen sen vänta på en film börjar på 3:an. Den sluta runt halv 4 inatt tror jag, nattuggla med andra ord. Sov gott hörrni. love ♥/sanna

klippte mig hos Anna i fredags också, vad tycks ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0