sjukan imorgon ?

Hejpåer!
Äntligen hemma efter en lång dag på salongen. Började dagen med att gå till polisen, rök luktade som bara den där och min cykel hade de hämtat men jag fick inte tillbaka den. De måste tydligen gå igenom massa papper så får den kanske nästa vecka. Sen kom Filippa till salongen och höll mig sällskap tills jag fick lunch. Imorgon så ska jag ta med mitt löshår dit och klippa in det i mitt hår så jag kan börja använda det också :)

Nu så har jag ätit och ska ta och byta om sen vara barnvakt så mamma kan hämta ut mitt h&m. Sen imorgon så blir det nog sjukstugan, har haft svårt att andas sen i fredags, som ett tryck i bröstet och sen ont i hjärtat.. Får väl se vad problemet är. Hörs senare iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0