toppen humör !

Tjenis penis.(haha)
Gud vad jag inte har sovit skönt inatt, har flyttat kuddarna helt mongo och legat med fötterna rakt ut från sängen (?) ingen kommentar tack. Men jag har iallafall ätit lyxig 1advents frukost, clementin och coca cola + 1 kärleksmums.. Pratat lite med grannen också som var här, tog lite pengar från mamma för jag ska äta pizza med Filippa senare idag.

Nu ska jag iallafall starta upp spotify och lyssna på Melissa Horn som vanligt, samtidigt sminka och fixa mig, lite plugg och sen kanske fixa en studio ? Vart och med vad ska jag bygga den ? Lakan ? Ja, mamma kanske har  någon idé. Hörs senare!



fint jag sov :)

nyvaken Sanna som har fått för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0