VEM FAN SNOR EN CYKEL ?!

Hejpåer!
Blev långdag idag på salongen, trevligt värre! Sen när vi stängt så ska jag och Anna gå upp till ica för att låsa min cykel sen hämta ut ett h&m paket. Paketet fick jag inte hämta ut det måste mamma göra sen så, cykeln då. Ja DET ÄR JU SÅKLART NÅGON JÄVLA IDIOT SOM SNOTT DEN! Helvete också.. Så imorgon ska mamma polisanmäla den och om jag inte får tillbaka den så ska jag fan ha en ny.. Sur jag blir, man får aldrig ha något ifred! Hällefors är ett enda stort problem ibland.

Nu har jag iallafall läst 200 blogginlägg, kollat igenom bilddagboken snabbt och detsamma med facebook så nu blir det och städa upp efter gårkvällen sen hoppa in i en dusch. Slänger upp lite bilder sen också :)

Kommentarer
Postat av: Frida

du kan väl komma hit och städa också, skulle behövas! :O :D

2009-11-11 @ 20:43:20
URL: http://fridaaeranen.blogg.se/
Postat av: s teffy

fan va lågt! :o

2009-11-11 @ 23:15:45
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0