Ett stycke söndagskväll och ett stycke måndag.

Hej på er.
Pontus har ju fått traktorkort nu och hans traktor är färdig så jag filippa och han vad ute och åkte en sväng igår. Sen drog vi hem till han och sov där. Kolla på the proposal. NI MÅSTE SE DEN SÅ ÄR DET BARA. Jag älskar filmen iaf. Super mys hade vi iaf. Drog hem ganska tidigt imorse så har städat hela rummet och grejat.

Just nu är min snutt Fililppa i stallet och kommer hem runt 7 så ska ta och fixa mig och så blogga innan jag går till henne runt 8. Vi ska väl ut en stund först och sen hem till mig och sen sover hon är. Aber länge sen vare så ska bli sjukt kul och mysigt! Fick även en tröja och ett halsband av henne igår som ni kan få se sen. Super fina båda två!

Samtidigt som jag pumpar musik så ska jag läsa bloggar, sen sminka mig och välja kläder står på listan också. ♥/sanna


Vi föll ner i ett stort svart hål, allt blev kaos, båda mådde skit.
Tur som var så talade vi ut och hitta tillbaka till vänskapen.
Nu är allt bättre än någonsin mellan oss.
Aldrig utan varann var det va ?
Jag älskar dig min muppunge!

Kommentarer
Postat av: filippa

hihih aw :D <333333

2009-10-27 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0