FYFAN säger jag bara. Så jävla elakt.

Efter en toppen kväll så kommer Pontus upp till hällefors och vi drar ut. Sen går Pontus och Filippa hem till Filippa och sover där. Så springer jag och Sofia hem till mig. Båda sitter med laptopen i knäna och kollar på skräckfilm, hela huset är svart. Sen så sitter jag i soffan som är mot fönstret och ser nått stort svart som står tryckt mot fönstret och det smäller lite. Så säger till Sofia '' KOLLA UT'' men hon hinner inte för personen springer bort. Så jag kastar datorn och springer ut i hallen med Sofia bakom mig. Och telefonerna ligger på bordet inne vid datorerna. Så vi kryper gråtandes in och hämtar dom, samtidigt som vi ser att lampan ute tänds. Ingen svarar i telefon och tillslut kommer Sofias pappa över (vi är grannar) och frågar vafan som hänt! Då rycker det till i dörren jätte mycket, (vi står och pratar med sofias pappa vid altandörren på andra sidan huset.) och jag skriker till. Sofias pappa går och kollar ingen där. Katten springer ut så vi jagar katter medans jag försöker ringa folk. Sofia drar hem med sin dator och jag försöker packa ihop min. Katten kommer hem igen och precis när vi ska gå över till Sofia så kommer hennes syskon Daniel och Malin över. Då vare ju dom som hade skrämt oss för de visste att vi var hemma själva och kollade på skräckfilm. De skrattade och vi grät. Så jävla elakt!

Men vi ska iaf sova nu HOS SOFIA! Aldrig att jag är hemma själv nu... Nejnejnej! VI hörs imorgon. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0