Humor inlägg.

Idag så hade vi so lektion och så var jag jätte trött och det kändes som jag skulle somna vilken minut som helst. Sen typ gick det några sekunder så vaknar jag av att jag slår först i örat och sen huvudet i en stol. Strax efter det smäller jag i knäna i bordet så ena är svullet nu. Alltså så somnade jag på bara några sekunder efter att jag tänkte ''somnar snart''. Så tippade omkull på Filippa och hon bara garva. Nu har jag ett ömmt öra och svullet knä. Så jag kan ju tipsa om att aldrig somna sittandes..

men ska faktiskt kika på tv sen sova så vi hörs imorgon, då fyller ju syster Tindra också. S o v g o t t ♥

sen tycker jag denna video är smått rolig.

Kommentarer
Postat av: elin pettersson :)

HAHAHAHAHAHHAAHHA. fan vah söt :D:D

2009-10-14 @ 15:38:52
Postat av: Anna

haha fan va bra :D

gud så söt pojken hahaha ;D <3

2009-10-15 @ 16:04:52
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0