Överraskningen till Filippa. ♥

  Filippa Eriksson - 6 år nu.
I hela 6 år har vi stått ut med varandra. Förut så sa vi att du och jag kommer föralltid vara bästa vänner och jag vet att det här kommer hålla för efter allt vi har gått igenom så hittar vi alltid tillbaka till varann.Vi har tagit oss igenom väldigt många och svåra bråk då vi har förlorat varann, men vi hittar tillbaka för båda vet att utan varann finns ingen av oss kvar. Ibland så kan jag ligga och tänka på hur det ska vara om jag förlorar dig, magen börjar göra ont och sen kommer tårarna, jag lovar att jag gråter verkligen floder då. För att du är luften i mina lungor och utan dig skulle jag sluta andas. Alla våra minnen, killar, leksand, gotland, västkusten, tjejkvällarna och alla våra bilder vi har. Det är minnen jag aldrig kommer glömma. Det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka på något som vi har gjort tillsammans. Alla säger att vi är så himla lika, i både utseendet och personligheten. Vi kanske är tvillingar på något sett iaf ? För mig kommer du alltid vara min tvillingsyster iallafall oavsett vad. Jag kommer alltid finnas vid din sida så länge du vill, för mig är du hela världen, du är hela mitt liv. Det kommer aldrig att gå att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig och det finns ingen som kan ta den platsen du har i mitt hjärta.
Glöm aldrig att jag älskar dig oavsett vad som kommer hända i framtiden, föralltid tvillingsyster.


Kommentarer
Postat av: filippa

<3.

2009-10-16 @ 15:58:52
Postat av: Anna

sötaste bästisarna!

2009-10-16 @ 21:27:46
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0