sjuk igen ?

hejpåer!
Nu är jag äntligen vaken och mina pluttar har åkt hem. (filippa&pontus.) Igår så var kvällen super, vi var med sofia och olivia (♥) Först ut på torget en stund, kanske mindre kul för jävlar vad kallt det var. Sen över till sofia och kolla på film. Fifan den var ju inte lite läskig eller så. Inte alls. Men alla satt ihop trängda i soffan under ett täckte, super mys ju! Filippa pontus och jag gick över till mig sen och däckade nästan direkt. (sofia och jag bor grannar för er som inte fattat det än)

Nu tänkte jag iaf hoppa in i en dusch tror jag sen knarka alvedon för jag tror jag är sjuk, igen. Hoppas ni har haft en bra helg för det har iaf jag! ♥

Kommentarer
Postat av: filippa

akta grisinfluensa :o <3

2009-10-18 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0