skype med muppar :)

Hej bloggen!
Har inte haft något att skriva idag, har iaf varit hemma idag igen. Låg med migrän hela jävla natten. Men imorgon måste jag till skolan, måste prata med några lärare och några kompisar. Sen har vi matteprov och eftersom jag har varit hemma hela veckan så har jag inga böcker och inga papper så hej IG! Eftersom jag redan har svårt med matte och vet inte alls vad vi jobbar med just nu så kommer det verkligen inte gå bra. Onödig information som vanligt, men iallafall.

JUST NU pratar jag i skype med massa tokar, haha. Hörs imorgon igen,
p u s s & g o d n a t t ♥

hahha minnen Filippa, minnen! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så jävla slapp sannna. Ryck upp dig sista året ju.Dina betyg hänger ju på vad du kommer att komma in på för något gymnasium.. du sk aju göra preliminär ansökning nu till jul. Så Ta dig i ktagen.. Ni ungdomar har blivit så slappa.

2009-10-21 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0