Tisdag & jag är på toppenhumör!

Hej på er!
jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag är bara så glad. Tack vare mina vänner som ställer upp dag som natt och alltid finns där oavsett vad. Ni vet vilka ni är och jag älskar er mest av allt. Ni är underbara och bara för bäst.

Har precis fixat färdig mig och ska snart gå och möta upp Filippa. Vi ska sova hos pontus inatt eller så sover vi här hos mig och imorgon bitti så drar vi 3 till gustavsvik i örebro! Så ingen bloggning imorgon bara så ni vet, kanske på kvällen när vi kommit hem. Hoppas iallafall ni alla har en bra tisdagskväll så hörs vi på imorgonkväll eller på torsdag igen. love ♥/sanna

jeans-ginatricot
vit tröja-fått av josefin
favorit linne-ullared


Kommentarer
Postat av: alice

du tänkte inte på mig när du skrev om dina vänner?

2009-10-27 @ 19:17:44
Postat av: Anna

sååå fin :o <3

2009-10-29 @ 16:16:23
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0