tjollahopp i galopp!

Nu har jag precis duschat och ska gå ner och äta mat, det kan ju behövas ibland. Sen blir det plugga fysik prov som bara den. Måste verkligen klaga G annars vet jag inte vad jag gör. KÄMPA var det man skulle göra ja.

Sen som ni kanske märkt så uppdaterar jag inte lika ofta längre, har haft mina tankar att tabort hela bloggen men alla säger '' nej gör inte det efter allt du har kämpat för den. Man kan ju alltid gå tillbaka och kolla i arkivet osv '' Så jag lyssnar på mina vänner och tar inte bort den. Men kommer inte uppdatera flera gånger per dag, men iaf 1 gång det lovar jag!

Mamma ropar att det är mat så bäst att kila. Vi hörs. H J Ä R T A till alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0