det kallas rubrik

tjollahopp i galopp.
helt otroligt men jag är nog sams med mamma igen! mindre bra är det att jag fryser och har gjort de hela dagen medans alla andra har tyckt de varit jätte varmt för att solen har varit framme. på väg att bli sjuk kanske ? not so good. nej nu ska jag ta och plocka reda på lite kläder och sen fråga mamma om hon vet om annette kommer och klipper mig idag. sen tror jag att jag ska måla några ramar vita, tänkte ni behövde veta det. / sanna

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you, I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you, I gotta find you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0