flåt mig.

är det enda jag säger till folk nu. men aja, sånt är livet.

Förlåt för min dåliga uppdatering, men när jag kom hem så lagade jag mat till familjen och sen sa mamma att jag skulle städa rummet för de kommer tydligen gubbar hit imorgon som ska kolla på huset och sen kanske fotografera det för att se om det har mer värde nu än vad de hade när vi flyttade in ? Jag fattar inte men det var ju en annan sak. Nu sitter jag iaf på rummet med fullt av värmeljus tända och kollar på andra avenyn sen ska jag väl kolla på nån film. Mys, förutom att mitt rum är svinkallt.. Får väl skaffa en boyfriend ;) ironi. jag är på humor humör. Aja, hörs sen :) / sannnaaa

jag vill ha jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Köp mig 2 element på köptet :P :O

2009-09-22 @ 22:01:26
Postat av: Sissi

gott med jordgubbar!

2009-09-24 @ 17:58:07
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0