hej hopp snopp i galopp..

okej de lät inte riktigt bra tycker jag. men kände att jag verkligen behövde skriva det iaf.
sitter just nu i köket och äter, har datorn brevid mig tror inte mamma gillar de men sak samma. ska snart krypa ner i sängen och kolla på film och äta nybakad kladdkaka och vaniljsås! fatta vad gott :) just de ja, filippa och jag kom på en sak som hände för ett bra tag sen men vi skratta lika mycket då som nu.

filippa: *idiotförklarar mig för nått jag gjort*
jag: sluta dödsförklara mig!
filippa: *bryter ihop av skratt*
jag: sluta skratta!
filippa: lite skillnad mellan att idiotförklara nån och dödsförklara nån. 
båda: HAHAHAHA! 
 
ja våran humor med andra ord, enjoy!

skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0