HEMMA efter en lång dag.

oh, att komma hem och sätta sig i soffan med datorn i knäet och bara slappna av. fyihelvete vad skönt. Men fyihelvete för att ha feber och huvudvärk och ryggont. Massage ? - JA TACK! Fick med mig mer saker än jag hade pengar till, jeans, tröja, leggings, hårklämmor & läppbalsam tror jag det var. Jag som inte hade några pengar och skulle inte handla ett piss, men aja. Nu lever jag på 77 kr & 50 öre till den 20:e. Jag kommer verkligen klara mig.. Skylla mig själv kanske ? oja. Nej nu ska mamma på möte så det är väl jag som ska vara barnvakt. Hörs sen / sanna

update tio minuter senare: Gick och kolla till ungarna och dom sitter och petar med kablar inte så bra. Och nu blev någons tår krossade för den ena ungen körde över den andra med Bobby Car(en)!? Jag ska inte ha ungar med andra ord.


Kommentarer
Postat av: sara

sv: kul! då lägger jag till dig nu då! säg till när du har lagt till mig ! ;D

2009-09-21 @ 20:15:21
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0