Jag tycker såhär, sen får ju ni tycka vad ni vill.



Familj  & vänner. För utan dom är man ju ingenting, det är alltid de som ställer upp när man behöver dom. Dom som alltid lyssnar och försöker hjälpa till med allt dom kan. De man alltid har roligt med. Finns väl inget negativt att säga om dom skulle jag tro.  Jag älskar min familj och mina vänner.

Höst. Visst jag är en sån som verkligen älskar sommaren. Men hösten är så himla mysig, alla ljus man kan tända när det börjar mörkna ute och alla filtar som man går runt och myser med i höstkylan. Men speciellt så är ju höstkläderna, halsduken, vantarna och den varma jackan är helt klart bäst.



Skolan såklart. Visst det är verkligen hur kul som helst att träffa alla vänner och så varje dag. Men ändå är jag så himla skoltrött. Orkar aldrig göra läxor eller satsa mer än ett G på proven. Snälla ge oss lov ?! Bara 19 skoldagar kvar.

Fjortisar. Då menar jag de som går runt med sitt över tupperade hår, sina kritvita idominläppar och den där typiska fjortisranden. Snälla lägg av, det finns inget fulare.. Sorry.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp för sån här lista eller vad de nu är :D hihi

2009-09-28 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0