kass uppdatering idag verkligen.

Men det har lixom inte hänt nått alls. Förutom att jag har ätit, tvättat , spytt (lite mer än ni ville veta kanske), duschat och sovit. Men tänkte slänga upp en video senare ikväll och nu ska jag bara städa upp här innan Filippa kommer hit, filmkväll ikväll. Men kan ju fixa en HISS & DISS sen oxå. Har ju trots allt några ideer till bloggen, sjukt kul när man verkligen vill komma någonstans med den. Okej, jag kommer lixom inte att bli en storbloggare som Kissie, Paow, Dessie och alla dom. Men vill bara att antalet besökare ska växa, blir ju glad bara av det.  
jag
hjärta mina läsare.



Kommentarer
Postat av: Sthlmbylife

Ur gullig bild ju! :)

2009-09-28 @ 01:20:49
URL: http://sthlmbylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

läsare <3 sanna :)

2009-09-28 @ 13:28:14
Postat av: Sthlmbylife

Sv: det var så lite så

2009-09-28 @ 17:14:07
URL: http://sthlmbylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0