kortspel,musik och dirty dancing.

vi är fortfarande hos annette klockan är (01:19) och jag har huvudvärk och fattar ingenting längre typ. de sitter och spelar kortspel som ingen fattar. de skriker mest typ och sen är massa matte med i bilden. inte bra. vi ska upp klockan 9 för att åka till örebro klockan 10 imorgon bitti hur ska jag orka ? första frågan är väl kanske hur jag ska orka gå hem i mina 10 cm klackar om nån timma. kommer dö ungefär, men det gör ju inte så mycket.

somsagt, imorgon ska jag vara i örebro i stortsett hela dagen så kommer inte bli nån uppdatering förens på kvällen tror jag. eller jag vet! jag snor mammas mobil och mobilbloggar, det låter bra tycker jag! :) nu ska jag kolla när de spelar och sen försöka få mamma och fredrik att gå hem! GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0