lennart, välkommen hem.

tjollahopp.
som ni ser på bilden här nere så har vi fått en sköldpadda, han heter lennart och är super söt. (mobilkamera..) kom hem från skolan för ett tag sen också, jag är helt död! idrott som sista lektion och det är bara min andra gång jag är med på idrotten pågrund av mina knän så har ju fortfarande träningsverk sen i tisdags, och kommer bli värre eftersom jag gjorde mer saker idag. ajaj. vi har ju fridrott på idrotten och jag tycker de är sisådär små roligt så kände att jag skulle kämpa idag, så sprang 100 meter mot frida och patric. sen sprang jag 400 med sebastian och jesper som sprang och peppa mig med tidtagaruret ((?) i handen. hoppade höjd och längd med frida & rebecka också. så mycket som jag kämpade idag trots mina onda knän så är jag väldigt STOLT faktiskt! :) nu blir de mat sen dusch! hörs senare! / sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0