man orkar inte hur mycket som helst.

jag har trott att jag är stark & att jag har glömt dig, men det var bara falskt.jag vägrar att vika mig & säga att jag vill ha tillbaka dig. det enda jag vill är att du ska bort ur mitt liv föralltid så jag kan bli lycklig och slipper gå och vara rädd för att du ska dyka upp närsomhelst. det enda jag ber dig om är att skriva på några papper och sen försvinna med vinden. (om det bara vore så lätt.) för efter allt du gjort mot mig så finns det inget att bygga upp längre, vi har förlorat allt för länge sedan.så försvinn nu, innan allt blir värre än vad det redan är.

nu är det bara att hitta tillbaka till mig själv som kommer bli svårt.


Kommentarer
Postat av: anna

usch hoppas verkligen det där ordnar sig på något sätt :/ <3

2009-09-22 @ 22:58:04
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0