orientering - inte min grej lixom.

hej och hallå!
Jag  började ju klockan 9 idag, men gick iaf upp halv 8 redan, satte mig vid datorn och läste bloggar och sen lyssnade på massa musik från spotify. Precis när jag tänkte blogga så ser jag att klockan redan är kvart över 8! Panik för jag hade ju inte plattat håret , sminkat mig eller satt på mi g kläder så fick snabbt stänga av datorn och fixa allt! Men nu sitter vi hos filippa efter att de har orienterat, nej jag var inte med för att jag har ont i knänen. Men iaf så börjar vi om en timma typ så pasade på att blogga snabbt innan vi börjar :) ! men vi hörs senare efter skolan. Ha en bra dag hörrni! / sanna

black.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha inte riktigt min grej heller xD Hade ingen klocka heller!

2009-09-22 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0