äkta vänskap.

åh, jag älskar mina flickor mer än allt.


Igår så gick vi och köpte massa gottis och gick hem och kika på film. Och jag säger bara såhär till en person som förstörde våran kväll, זיתים, אתה יכול ללכת לעזאזל אתה אידיוט!. Fattar verkligen inte hur en del tänker! FYFAN säger jag bara! Och jag var svintrött inatt och ville verkligen sova men pekka och frida satt och prata i 2 timmar och fråga var tionde minut om jag hade somnat. Snällt, så vi somnade halv 4 inatt istället för runt 2. + att dom börja prata igen imorse vid 9 när jag fortfarande ville sova. Så sovit har jag inte gjort haha.

Idag så åkte pekka iväg till frisören, Frida och jag gick och solade, köpte hårspray och sånt. Satt inne på bibloteket och åt godis i en halvtimme innan pekka var klar. Haha, tror jag berätta saker för Frida som hon inte ens ville veta. ojoj.. Och pekka har börjat skratta såhär ''tihihihihi'' så himla gulligt. Man skrattar åt henne och inte med henne istället haha! Kärlek till er alltså!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och är barnvakt. Strax ska jag hoppa in i en dusch och packa inför gustavsvik(äventyrsbad för dom som inte vet) imorgon, Frida ska också med nu. Grymt! Later .. ♥

Arja Saijonmaa – Högt över havet - pekkas favorit låt!


Kommentarer
Postat av: rebecka

TIIHIHIHIH, FYFAN VAD JAG ÄR KUL! :D

2010-04-08 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0