april, april, din dumma sill

.. jag kan lura dig vart jag vill.

Jag vaknade av att frida ringde idag, hon sa att J hade smsat och sagt att O är på väg till sjukhuset för han ramlade i trappen osv. Både jag och frida sa tusen gånger att om dom lurar oss så är de inte kul för dom sen, O svara lixom inte på sms heller så man trodde ju han hade åkt in. Både Frida o jag var livrädda och tjöt. SÅKLART VAR DE ETT JÄVLA SKÄMT. FYFAN för dom säger jag bara .. Vilka idioter. Så dom ska vi inte prata med på ett bra tag.

Nu väntar en låååång och varm dusch. Är mycket bättre idag, bara hostan som sitter i. Dessutom vill jag göra något roligt idag, de är ändå lov just nu! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! Later .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0