bad och skratt all day long

.. me like it! Fyfan vilket toppen dag de har varit verkligen. Har verkligen haft en super kul dag. Dessutom har jag blivit av med min höjdskräck, hoppade från femman! Shit trodde jag aldrig om mig själv haha. Åkt tusen gånger i alla ruschebanor så har skrapat upp mig både här och där men de hör till när man badar. Tusen tack till alla som gjorde min dag i dag, ni är toppen ♥

När vi var i omklädningsrummet och packade för hemresan hände en sak så jag mår inte så bra och just därför blgogar jag mer imorgon om jag mår bättre då. Nu ska jag iallafall äta upp mina nudlar och påskmust. Ha en bra fredagskväll. L o v e ♥

tack för allt, ni är bäst. jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0