hemma igen.

Tingsrätten var avklarat på 3 minuter max och det var de löjligaste jag varit med om faktiskt. Så sjukt töntigt, fatta inte ens varför jag skulle dit. Funny!

Men fick med mig avslutningskläder iallafall så nu fattas bara skorna, men dom beställs ikväll. Nu ska jag försöka plugga lite, var ju även på utvecklingsamtal för en timme sen och fick reda på att jag kommit ifatt lite i ämnena men även sjunkit i två ämnen. JÄVLIGT BRA ATT JAG FÅTT VETA DE TIDIGARE DÅ!!!!! ååh...  L A T E R  ♥

jag älskar dig pekka!


Kommentarer
Postat av: rebecka

otroligt vacker bild måste jag säga!



JAG <3 ALICE LILLEBRORS SKOR!

& sanna, jag älskar faktiskt dej med, tro de eller ej. eller nej de gör jag inte, för du har så jävla kass humor, jag skäms över dej. nej nu ljög jag.

2010-04-27 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0