Ullared med en av mina bästa vänner!

och de är ingen annan än ALICE (aka sprallis!), en helg helg med en toppen brud. kan inte bli bättre en vecka innan man fyller år! 15 maj åker vi iväg. Ett minne för livet kommer de verkligen bli. Jag älskar dig sprallis.

Nu har jag pluggat matte i flera timmar (läs;redigerat bilder, lekt på facebook sedan jag skrev de senaste inlägget, pratat med alice i tfn, varit barnvakt och duschat. + ätit) Fattar verkligen ingenting, ingenting! USCH för nationella prov, usch för matte. Men jag har en idé. Jag ska bli stadsminister och utrota matten så är de bara!

Gårdagen så var jag ju hos pekka, frida kom dit också. Gick till badstranden för att fota, super fina bilder blev de också sen har jag bokat Frida som fotograf någon dag och pekka som asistent sen ska jag bli fotat. Aja, iallafall. SÅ BADADE JAG OCH PEKKA! HELT SJUKT. De var ju is kvar på vattnet, svin kallt var de också. Men så himla härligt när man kom upp ur vattnet. Underbart! Så årets första dopp blev alltså den 14 april! Senare gjorde vi tacos och kolla på tv, gick och la oss, skratta massa under tiden, pekkas lillebror skrämde skiten ur oss oså. Toppen dag/kväll iallafall!

Nu kommer en bildbomb och sedan ska jag ta min älskade mattebok och krypa ner i sängen! Hörs imorgon, sweet dreams ♥

del 1 av bilderna, imorgon kommer fler!





















Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sover gott och får en fin fredag <3

2010-04-15 @ 23:30:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: hannasandberg

Så jävla fina bilder på fina flickor!! :*

2010-04-19 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0