4 januari - 02:28

Hej.
Jagvet. Jag skulle inte blogga, men jag kunde inte hålla mig. Jag vet att alla säkert ligger och sover just nu men då får ni läsa dehär när ni vaknat inge mer med det lixom.

Jag bloggade inte igår för att vi satt ju där nere på nattbollen (skapligt mycket skratt och bra kul hade vi!) jag, frida, rebecka och alice. Fast alice åkte hem runt 11, sen ville Frida inte dygna med mig och Rebecka för hon skulle bort igår(söndag) så hon gick till Maria och sov. Men jag och Rebecka satt kvar ända till halv 7 på morgnen, så vi satt alltså på de där läktarna med träbänkar i 13 timmar. Ja jag har ont i röva och ryggen, skapligt mycket. Sen bestämde vi oss för att äta frukost på statoil runt kvart i 7 men de var ju inte öppet så de gick inte så bra.. Bara att gå halv runt halva hällefors för att komma hem och äta frukost där. Stel frösna och jätte tröttna var vi, men skulle ändå dygna så att vi kollade på film i 5 minuter sen somnade båda två halv 8 och vaknade kvart i 12 när Frida kom hit och hämtade Rebecka. Direkt när dom åkt så sov jag. Helvete vad skönt de var!

Och sen har jag i stort sätt inte gjort någonting idag, men imorgon kanske jag inte kan blogga så mycket för att morbror claes kommer hit och ska fixa datorn, den är helt cp. Snäll kan han vara ibland! Godnatt och sovgott / sanna


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah shit , va snygga vi är :D <3 & jag glömde min kudde hemma hos dej , haha :D

2010-01-04 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0