alice snuttan ! ♥

Godmorgon, sovit gott ?
Det har jag. Sen drömde jag även om att jag blev jagat av en eltandborste och sen heffaklumparna i Nalle Puh. Fy vilken mardröm .. Haahha ja jag vaknade faktiskt upp av panik. Nu äter jag frukost och ska strax byta om och sminka mig sen iväg till familjen Kenttälä på middag och sen kommer familjen Kjellberg dit också. Snacka om mysigt! ♥

Så jag kommer inte blogga något mer idag tror jag inte. Så vi hörs imorgon, ha en toppen bra lördag allihopa! ♥ / sanna

kolla vad sötaste Alice har skrivit i sin blogg. Får tårar ju, så sjukt underbar är hon så de går inte att beskriva. Jag finner inga ord, Alice, jag älskar dig så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: alice

jag älskar dig mest av allt i världen! <3333

2010-01-16 @ 16:45:46
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0