en stukad fot - it's hurt.

tjenis :*
Åt precis mat och nu ligger jag i soffan med foten högt som tusan, den pulserar är illröd och svullen - JAG HAR LYCKATS ATT STUKA DEN ?!?!?!?!? jag fattar inte ... Jag lyckas ALLTID att göra nått. Fuck också. Vi hade ute idrott, ja de är 10 minus ute men vi har ju så snälla idrottlärare menar jag .. Vi skulle ha brännboll och springa på planen med typ en halvmetersnö. Jag hade mjukisbyxor och converse .. KALLT ! Sen skulle jag springa så fint runt konerna och trampade fel .. Jag har lite mycket ont faktiskt. Kryckor till örebro imorgon, toppen! Men jag måste säga, de lilla jag var med så hade jag så grymt kul. Var super länge sen jag skrattade så mycket och hade så roligt. Tror faktiskt de flesta hade bra kul! Jag tycker de lär göras om!

Nu sitter jag och redigerar gamla bilder och lyssnar på musik. Ska strax försöka städa om de går och om jag orkar. Vi hörs ikväll igen! :) ♥ / Sanna

my eye


Kommentarer
Postat av: jessica

skitfin bild sanna :D <3

2010-01-29 @ 20:02:15
URL: http://jessiiicasthyr.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Usch gumman ;( krya på foten! Btw va idrotten trotts kylan så jävla kul! (:

<3

2010-01-29 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0