***

jag skickar brev till en adress som inte finns längre, och jag får bara breven tillbaka med samma frimärke som när jag skickade dom till dig. ibland undrar jag om det är du som skickar tillbaka dom, ibland undrar jag var du är? varför stöter du bort världen? vem är jag nu i ditt liv? förr var jag ditt liv. om inte det, var jag väl någon hjältinna. jag ser världen ur en annan vinkel och det har räddat oss båda. men inte breven. var tar dom vägen sen? det är ju bara papper, lika svagt som ditt hjärta. du gav upp och jag står kvar med ett rivet hjärta, som du lämnade som ett bevis på dina känslor som rev djupa sår i huden. men de fick aldrig läka, du gav det inte ens en chans. jag gav mina, alla jag kunde, för att slippa tänka på dig, på oss...



ny ''logga'' på bilden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0