fredaaaaaag

Hej och hallå !
Kom hem för nån timme sen, mamma hade lagat mat som var klar när jag klev in genom dörren. Pannkaka blev de, mumma! Nu ska jag bara fixa lite saker, läsa bloggar och så. Sen slinga håret och hämta saker hos Olliiboyyy!

Om frida har tid sen ska hon få hjälpa mig med att sätta in en header jag gjorde igår, fick ju en som Anna gjorde förra veckan till mig, men den blev alldeles för suddig när man satte in den så de gick inte tyvärr. Men den var super fin, Tack så mycket ändå anna ♥

Har inte nått att skriva direkt så vi hörs senare eller imorgon! :) Ha en bra helg för de ska jag försöka ha!♥ 
/ sanna

saknar dig, mycket ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0